مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 19:122022-01-24پزشكي

حضور 10 هزار تماشاگر در بازی تیم ملی مقابل عراق قطعی شد


لازم است نظارت دقیق برای حضور 10 هزار تماشاگر به شکل نشستن با فاصله مناسب از همدیگر، استفاده صددرصدی از ماسک از سوی مسوولان وزارت بهداشت به عمل آید.

- رییس کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی مدیریت بیماری کرونا، گفت: پیشنهاد حضور 10 هزار تماشاگر از طریق این کمیته به ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا ارائه شد که در نهایت این ستاد با حضور10 هزار تماشاگر با شرط تزریق 2 دُز واکسن و مشخص بودن وضعیت بیماری موافقت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سید مجید میراحمدی در نود و چهارمین جلسه کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی مدیریت بیماری کرونا که با حضور نمایندگان دستگاهها در محل وزارت کشور برگزار شد به موضوع حضور تماشاگران در بازی (هفتم بهمن) تیم ملی فوتبال ایران (با تیم ملی فوتبال عراق) اشاره کرد و گفت: پیشنهاد حضور 10 هزار تماشاگر از طریق کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی مدیریت بیماری کرونا به ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا ارائه شد که در نهایت ستاد ملی با پیشنهاد کمیته مبنی بر حضور 10 هزار تماشاگر با شرط تزریق 2 دُز واکسن و مشخص بودن وضعیت بیماری موافقت کرد.

معاون امنیتی وزارت کشور خاطرنشان کرد: لازم است نظارت دقیق برای حضور 10 هزار تماشاگر به شکل نشستن با فاصله مناسب از همدیگر، استفاده صددرصدی از ماسک از سوی مسوولان وزارت بهداشت به عمل آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 10 هزار تماشاگر در بازی تیم ملی مقابل عراق قطعی شد

حضور 10 هزار تماشاگر در بازی تیم ملی مقابل عراق قطعی شد