مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 17:222022-01-24اجتماعي

مسدود بودن راه بیش از 10 روستا در یانه سر بهشهر و نوسانات برقی در منطقه


بخشدار یانه سر بهشهر از مسدود بودن بیش از 10 روستا در یانه سر بهشهر خبر داد و گفت: در حال حاضر قطع برق در منطقه نداریم و تنها نوسانات برقی در منطقه وجود دارد که برطرف می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاز نکا، عباسعلی حسنی از مسدود بودن بیش از 10 روستا در یانه سر بهشهر اظهار کرد: با بارش برف از اواخر هفته گذشته تاکنون راه های ارتباطی مسدود است و محورهای اصلی و فرعی با توجه به ارتفاع زیاد برف بازگشایی نشد و همچنان گرفتار برف است.

وی گفت: بازگشایی محورهایی که بارش باران اواخر هفته گذشته مسدود شده بود در حال انجام است و اکیپ مختلف راهداری و نیروهای امدادی در منطقه حاضر هستند.

بخشدار یانه سر بهشهر با اعلام اینکه بارش برف با ارتفاع یک متر و 20 سانتی متر در برخی از محورها سبب مسدودشدن محورهای اصلی و فرعی روستایی بخش یانه سر بهشهر شد که بازگشایی با سرعت در حال انجام است.

وی ادامه داد: با توجه به وجود دو گریدر در منطقه برف روبی با قوت اجرایی شد؛ اما با خراب شدن یکی از گریدرها بازگشایی با کندی مواجه شد که با کمک لودر شهرداری خلیل شهر بهشهر و امکانات راهداری مازندران دوباره بازگشایی با سرعت بیشتری در حال انجام است.

بخشدار یانه سر بهشهر از مسدود بودن بیش از 10 روستا در یانه سر بهشهر خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر قطع برق در منطقه نداریم و تنها نوسانات برقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسدود بودن راه بیش از 10 روستا در یانه سر بهشهر و نوسانات برقی در منطقه

مسدود بودن راه بیش از 10 روستا در یانه سر بهشهر و نوسانات برقی در منطقه