مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 14:222022-01-24فناوري

ضرورت پیاده سازی شاخص های جهانی در ارتباطات


رییس مرکز حراست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به ضرورت کیفیت اینترنت پرسرعت و پایدار و امن در سطح جامعه و ایجاد گلایه در بین مردم در این باره گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، یوسف امیری رییس مرکز حراست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور در اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همدان گفت: شبکه ملی اطلاعات، مهم ترین موضوع وزارت ارتباطات است و معماری سازمانی بر بستر شبکه ملی اطلاعات نیازمند توسعه است.

وی ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده در حوزه های مختلف، وضعیت ارتباطات استان را مطلوب ارزیابی کرد و بر تلاش همه جانبه در همه بخش ها در راستای افزایش رضایت شهروندان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه سطح انتظار مردم از وزارت ارتباطات به مراتب بیشتر است، خاطرنشان کرد: مقامات ارشد وزارت ارتباطات نگاه ویژه ای برای توسعه شبکه ملی اطلاعات و بهبود شاخص های ارتباطی در استان های کمتر برخوردار داشته باشند تا توازن توسعه در تمام استان ها رعایت شود.

امیری با اشاره به اهمیت فضای مجازی و تاثیر قطع ارتباط در این حوزه که می تواند بسیار زیانبار باشد تصریح کرد: یک ساعت قطع شدن فضای مجازی زیان فراوانی در بخش آموزش، امنیت، کسب و کار و غیره به ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت پیاده سازی شاخص های جهانی در ارتباطات

ضرورت پیاده سازی شاخص های جهانی در ارتباطات