مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 11:222022-01-24اقتصادي

ویزیت های دیوانه کننده روان درمانی


تعرفه های خدمات روانشناسی، روانپزشکی و به طور کلی مشاوره های روان، آن قدر متغیر، متفاوت و بالاست که خیلی ها را از مراجعه پشیمان می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه همشهری در ادامه نوشت: با این که تعرفه های تصویب شده برای خدمات روانشناسی و مشاوره برای جلسه 45دقیقه ای، بین 130هزار تومان تا 187هزار تومان از سوی هیأت دولت تصویب شده اما بسیاری از متخصصان روانشناس و روانپزشک، بی توجه به تعرفه های تصویب شده، نرخ تعیین می کنند.

نگاهی به وضعیت تعرفه های مشاوره های روانشناسی و روانپزشکی در پایتخت نشان می دهد که تعرفه هر جلسه 50دقیقه ای مشاوره معمولی از سوی یک متخصص روانشناسی، بین 250 تا 350هزار تومان است و این تعرفه بر اساس موقعیت جغرافیایی محل انجام مشاوره که معمولا یک مرکز روانشناسی خصوصی یا عمومی است، تغییر می کند.

گاهی این تعرفه ها به 600هزار تومان برای یک ساعت مشاوره هم می رسد.

میان مراکز یا مطب های مشاوره در مناطق شمالی شهر با مناطق مرکزی به پایین، بین 100 تا 150هزار تومان اختلاف قیمت برای هر جلسه دیده می شود.

همه اینها در شرایطی است که خدمات روانشناسی، تنها محدود به یک جلسه نمی شود و معمولا برای یک دوره درمان با حداقل 12جلسه با نرخ متوسط 250هزار تومان، مراجعه کننده باید سه میلیون تومان هزینه بدهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویزیت های دیوانه کننده روان درمانی

ویزیت های دیوانه کننده روان درمانی