مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 11:222022-01-24سياسي

ضرورت بهره گیری از ظرفیت های علمی در حوزه کشاورزی


معاون پژوهش و فناوری سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج وزارت جهادکشاورزی بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت های علمی در این حوزه تاکید کرد.

- حسین جعفری شامگاه دیروز (3 بهمن ماه) در آیین تودیع و معارفه روسای مرکز تحقیقات و فناوری سازمان جهادکشاورزی استان زنجان، با تاکید بر اینکه امروزه نیازمند بهره گیری از ظرفیت های علمی در حوزه کشاورزی هستیم، گفت: معتقدیم اگر قرار باشد در این حوزه به معنای واقعی خدمت کنیم، باید از ظرفیت های علمی که در اختیار داریم، استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه یکی از موضوعاتی که همواره به عنوان یک دغدغه مطرح بوده، بحث تامین امنیت غذایی است، افزود: یکی از نگرانی هایی که در این حوزه وجود دارد، بحث محدود شدن منابعی چون آب و خاک است و همین امر باعث شده است تا وزارت جهادکشاورزی با جدیت به این موضوع ورود پیدا کرده و امنیت غذایی را در اولویت برنامه های خود قرار دهد.

این مسئول با یادآوری اینکه منابع زیادی در دنیا برای برون رفت از مشکاتی که در حوزه کشاورزی داریم، وجود دارد، ادامه داد: اگر امروز اصرار بر بهره گیری از ظرفیت های علمی در حوزه کشاورزی داریم، به این خاطر است که با استفاده از این ظرفیت در سایر بخش ها توانسته ایم مشکلات زیادی را از پیش رو برداریم که نمونه بارز آن بیماری کرونا بود که امروز در این زمینه به موفقیت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بهره گیری از ظرفیت های علمی در حوزه کشاورزی

ضرورت بهره گیری از ظرفیت های علمی در حوزه کشاورزی