مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 11:222022-01-24سياسي

همکاری 1600 وکیل نیکوکار برای ارائه خدمات حقوقی به مددجویان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد؛ جعفر صباغیان در همایش تقدیر از وکلای نیکوکار که در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد، - معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد گفت: در حال حاضر 1600 وکیل نیکوکار به طور مستمر با کمیته امداد همکاری دارند و برای مددجویان خدمات مختلف حقوقی ارائه می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد؛ جعفر صباغیان در همایش تقدیر از وکلای نیکوکار که در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد، با بیان اینکه وکلا ندای حق طلبانه محرومان و مظلومان جامعه هستند، افزود: در حال حاضر 1600 وکیل نیکوکار به طور مستمر با کمیته امداد همکاری دارند و برای مددجویان خدمات مختلف حقوقی ارائه می کنند.

وی با تاکید بر اینکه کمیته امداد بال مهربانی نظام است، ادامه داد: سر ریز مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه به کمیته امداد وارد می شود و هر جا خللی در خدمت رسانی مطلوب دستگاه ها به مردم وجود داشته باشد، این نهاد مسئولیت رسیدگی به نیازمندان را برعهده می گیرد.

معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد عنوان کرد: هر جا مردم نمی توانند حق خود را بیان کنند و بستانند، وکلا به عنوان قشر دلسوز وارد می شوند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری 1600 وکیل نیکوکار برای ارائه خدمات حقوقی به مددجویان

همکاری 1600 وکیل نیکوکار برای ارائه خدمات حقوقی به مددجویان