مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 11:122022-01-24سياسي

وزیر کشور: مجوز حضور تماشاگر در بازی ایران و عراق صادر شده است


وزیر کشور در پاسخ به سوالی درباره مجوز حضور تماشاگر در بازی ایران و عراق بیان داشت: این مجوز از سوی ستاد ملی کرونا صادر شده است و انتظار بر این است که تماشاگران با رعایت پروتکل های بهداشتی از این بازی استقبال کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، احمد وحیدی در حاشیه همایش ملی ایران و همسایگان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همسایگان برای جمهوری اسلامی ایران جایگاه بالایی دارند و از این رو، موضوع توجه بیشتر به همسایگان محور اصلی سیاست خارجی کشور است.

وی با اشاره به اینکه سطح روابط ایران با کشورهای همسایه رو به بهبود است، گفت: در توسعه روابط با همسایگان اقدامات ارزنده ای انجام شده است و کدورت هایی که میان برخی کشورها وجود داشت برطرف شده است و این موضوع زمینه ساز توسعه بیش از پیش روابط خواهد شد.

مجوز حضور تماشاگر در بازی تیم ملی وزیر کشور در پاسخ به سوالی درباره مجوز حضور تماشاگر در بازی ایران و عراق بیان داشت: این مجوز از سوی ستاد ملی کرونا صادر شده است و انتظار بر این است که تماشاگران با رعایت پروتکل های بهداشتی از این بازی استقبال کنند.

وی در پاسخ به موضوع ساحل خواری و زمین خواری گفت: اخیرا شورای حفظ حقوق بیت الملل به این موضوع ورود جدی کرده است و وزارت کشور در راستای اجرای قانون با متخلفان برخورد و از ادامه ساخت و سازهای غیرمجاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: مجوز حضور تماشاگر در بازی ایران و عراق صادر شده است

وزیر کشور: مجوز حضور تماشاگر در بازی ایران و عراق صادر شده است