مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 11:122022-01-24پزشكي

نمره قبولی 77.2 درصد از مدارس گیلان در بازدید کارشناسان بهداشتی


سخنگوی علوم پزشکی گیلان با اشاره به بازدید از هزار و 941 مدرسه در استان در زمینه رعایت دستور العمل ها بهداشتی، گفت: بیش از 77 درصد مدارس نمره قبولی دریافت کرده اند.

- با اشاره به بازدید از عملکرد مدارس استان گیلان، اظهار کرد: بازدید از مدارس گیلان از ابتدای مهر ماه و همچنین آذر ماه با شروع فعالیت های حضوری در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: تیم های بازرسی دانشگاه علوم پزشکی گیلان هم در زمان آموزش ها و هم برگزاری امتحانات بر اساس چک لیست های ابلاغ شده عملکرد مدارس را از نظر رعایت شیوه نامه های بهداشتی و سایر موارد بازدید می کنند.

سخنگوی علوم پزشکی گیلان در ادامه با اشاره به اینکه تاکنون از هزار و 941 مدرسه در سطح استان بازدید و بازرسی انجام شده است، گفت: اکثر این مدارس علاوه بر محل برگزاری آموزش های حضوری حوزه های امتحانی نیز بوده اند.

وی اضافه کرد: مدارس از نظر رعایت دستور العمل های بهداشتی، فاصله اجتماعی، الزام استفاده از ماسک و وسایل حفاظت فردی، داشتن تهویه مناسب و دفع پسماند به شیوه بهداشتی مورد ارزیابی و بازرسی قرار گرفته اند.

مهرابیان با بیان اینکه مدارسی که امتیازات لازم را کسب نکرده و یا دارای کاستی های باشند تذکر و اخطار لازم انجام می شود، ادامه داد: مدارسی که دارای تهویه نامناسب و یا کلاس ها فاقد فضای مناسب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمره قبولی 77.2 درصد از مدارس گیلان در بازدید کارشناسان بهداشتی

نمره قبولی 77.2 درصد از مدارس گیلان در بازدید کارشناسان بهداشتی