مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 11:122022-01-24سياسي

سردار صفوی: غرب می خواهد ما را تسلیم کند


دستیار و مشاور فرماندهی کل قوا گفت: همان گونه که تاکنون با استراتژی مقاومت ایستادگی کردیم می توانیم با اتخاذ سیاست های جدید همسایگی ارتقا وزن ژئوپلتیک پیدا کنیم و در مقابل قدرت های سلطه گر غربی به پیروزی برسیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرلشکر سیدیحیی صفوی طی سخنانی در همایش ملی ایران و همسایگان که در مرکز مطالعات و پژوهش های وزارت امور خارجه برگزار شد، با بیان اینکه امیدوارم این همایش بتواند به عبور از وضعیت فعلی و رسیدن به وضعیت مطلوب برای ملت و کشورمان کمک کند، اظهار کرد: راهبرد سیاست منطقه ای و قاره ای ایران برای رسیدن به تفاهم و منافع مشترک در مقابل تهدیدات مشترک است؛ واقعیت آن است که دوران جدیدی در هیات سیاست خارجی ایران آغاز شده که شامل سیاست همسایگی با 15 کشور، سیاست منطقه ای ایران در غرب آسیا، سیاست نگاه به شرق و توسعه راهبرد همه جانبه با چین و روسیه، می شود.

وی افزود: این سیاست جدید موجب شده دشمنان مستکبر غربی، برخی از رقبای منطقه ای و حتی برخی از افراد در داخل کشور را متحیر و شاید غافلگیر کرده و به انفعال انداخته است.

صفوی با اشاره به در پیش رو بودن ایام پیروزی انقلاب افزود: در آستانه بیست و دوم بهمن 1400 ملت عزیز ایران و انقلاب کبیر اسلامی تبدیل به یک ضرورت منطقه ای غیر قابل انکار تبدیل شده و این مفهوم سیاسی توسط بسیاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار صفوی: غرب می خواهد ما را تسلیم کند

سردار صفوی: غرب می خواهد ما را تسلیم کند