مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 11:072022-01-24اقتصادي

طرح گاوداری 5000 راسی در ایلام احداث می شود


مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام گفت: گاوداری 5000 راسی و طرح تولید جوجه یک روزه با ظرفیت یک میلیون قطعه در ایلام با حمایت هلدینگ کشاورزی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان احداث خواهد شد.

- مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام خبر داد: طرح گاوداری 5000 راسی در ایلام احداث می شود ایسنا/ایلام مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام گفت: گاوداری 5000 راسی و طرح تولید جوجه یک روزه با ظرفیت یک میلیون قطعه در ایلام با حمایت هلدینگ کشاورزی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان احداث خواهد شد.

دکتر محمد زارع در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: زیر ساخت های تولیدی در استان ایلام نیاز جدی به حمایت دارند و در این راستا همه دستگاه ها باید به صورت جهادی وارد میدان عمل شوند تا بتوان چهره محرومیت را از سیمای استان بر طرف کرد.

زارع، با تاکید بر اینکه اجرای برخی طرح های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، در استان در گرو همکاری و حمایت سایر دستگاه ها است خاطرنشان کرد: ضرورت دارد امروزه به پاس ایثارگریهای مردم این دیار در دوران هشت سال دفاع مقدس و حمایت از نظام و انقلاب همه پای کار بیایند تا بتوان توسعه همه جانبه ایجاد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح گاوداری 5000 راسی در ایلام احداث می شود

طرح گاوداری 5000 راسی در ایلام احداث می شود