مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 11:072022-01-24سياسي

الگوسازی از مادران شهداء باید در راس امور فرهنگی و اجتماعی باشد


مادران شهدا ذخایر جنگ تحمیلی هستند که می توانند راهنمای عمل زنان و دختران امروز جامعه باشند؛ و الگوسازی از مادران شهداء باید در راس امور فرهنگی و اجتماعی باشد.

- ایسنا/قم عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: مادران شهدا ذخایر جنگ تحمیلی هستند که می توانند راهنمای عمل زنان و دختران امروز جامعه باشند؛ و الگوسازی از مادران شهداء باید در راس امور فرهنگی و اجتماعی باشد.

همزمان با سالروز میلاد حضرت زهرا(س) و گرامی داشت روز مادر، نرجس نیازمند و اعضای دفتر تسهیلگری و توسعه محلی شهرقائم، با حضور در منزل مادر شهید حسین کاظمی منش در محله شهرقائم، از مقام مادر این شهید تجلیل و قدردانی کردند.

نرجس نیازمند، عضو شورای اسلامی شهر قم، در این بازدید عنوان کرد: امروز مادران شهدا به تأسی از حضرت فاطمه زهرا (سل) بهترین الگو برای جامعه زنان هستند.

وی گفت: زن به عنوان محور اصلی نهاد خانواده به شمار می رود و مادران شهدا با تقدیم فرزندان خود در راه دین و میهن گام ارزشمندی برداشته اند.

وی بیان کرد: امروز مادران شهدا در خط مقدم نفوذ دشمن به نهاد خانواده هستند که در این راستا حرکت زینبی وار آن ها ستودنی است.

نیازمند افزود: مادران شهدا ذخایر جنگ تحمیلی هستند که می توانند راهنمای عمل زنان و دختران امروز جامعه باشند؛ و الگوسازی از مادران شهداء باید در راس امو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الگوسازی از مادران شهداء باید در راس امور فرهنگی و اجتماعی باشد

الگوسازی از مادران شهداء باید در راس امور فرهنگی و اجتماعی باشد