موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - نعيمه نظام دوست - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - كميسيون اجتماعي - مستمري بگيران - جودوي قهرماني جهان - كلانشهر كرمانشاه - فيلم فصل فراموشي فريبا - صادق آملي لاريجاني - سامانه ضد تگرگ - فاز دوم هدفمندي يارانه ها - ديپلمه هاي نظري - قطعات كامپيوتر - سيدمجيد حسيني - شركت شهرك هاي صنعتي البرز - شادي مردم ايران - روسكومنادزور - سريعترين خودروها

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 11:022022-01-24اجتماعي

«آجر به آجر» تا ساخت کلاس درس/ خیرینی که با 10 هزار تومان یک آجر از مدرسه را تامین می کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سروستان، به محله جدیدی معروف به محله نیکان می روم؛ جایی که در قسمت های مختلفش، خانه های زیادی در حال ساخت و ساز هستند و این مکان به خاطر ساخت مدرسه خیرسازی که نامش را مدرسه نیکان گذاشته اند، معروف شده است.

مدارس روح و کالبد یک شهر هستند و به واسطه بودن این مکان ها شهر شکل آبادانی به خود می گیرد چرا که هرکجا علم آموزی و دانش باشد حتما آبادانی در پی خواهد داشت.

تداعی روزهای خوش مدرسه وارد حیاط مدرسه می شوم و با دیدن شور و اشتیاق دانش آموزان در حیاط مدرسه خاطرات بسیار زیبایی برایم تداعی می شود.

سالها بود که دانش آموزان سروستانی، محیطی جدید و به روز نداشتند، ساختمانی که به غیر از زیبایی و امکانات خوبش، باعث شود توجه بچه ها به مدرسه جلب شود و همچنین والدین با خیال راحت، دلبندانشان را راهی کلاسهای درس کنند.

به مدرسه که وارد می شوم، اگر چه در ابتدا فکر می کردم به خاطر کرونا تعطیل باشد و ظاهرا با مدرسه ای خالی و بدون سر و صدا مواجه شوم ولی با دیدن دانش آموزانی که به مدرسه آمده بودند تا در امتحان نیم سال شرکت کنند، سر شوق آمدم.

حیاط مدرسه دلباز، روکش آسفالت نو، خط کشی های مرتب و فضای ورزشی رو باز که  بچه ها را نیز در صبح سرد زمستانی سر ذوق آورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«آجر به آجر» تا ساخت کلاس درس/ خیرینی که با 10 هزار تومان یک آجر از مدرسه را تامین می کنند

«آجر به آجر» تا ساخت کلاس درس/ خیرینی که با 10 هزار تومان یک آجر از مدرسه را تامین می کنند