مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 11:022022-01-24اجتماعي

لزوم شناخت زنان از «حقوق» فردی و اجتماعی شان


مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به اینکه به طور ویژه به جایگاه زن در بیانیه گام دوم توجه شده است اظهار کرد: زنان وظیفه دارند رسالت و مسئولیت های خود را در این مقطع تاریخی شناسایی و شناخت دقیق از حقوق فردی، - خانوادگی و اجتماعی شان داشته باشند.

در بیانیه گام دوم، زن، پیش برنده و تمدن ساز است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا کریمیان در همایش بانوی خردمند که به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و بزرگداشت روز زن و مقام مادر در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد، با اشاره به جایگاه زن در اسلام گفت: در اسلام نگاه ویژه ای به مقام زن شده است.

هیچ جایگاه و آیینی به اندازه اسلام برای زن مرتبه و مقام و جایگاه ندیده که گواه آن قرآن کریم و سیره نبی مکرم و ائمه اطهار است.

وی افزود: جایگاه منحصر به فرد زن بر اساس شناختی است که از ویژگی های یک زن شکل گرفته و برای وی امنیت و آرامش به ارمغان می آورد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه زنان جامعه ما با ازخودگذشتگی، مجاهدت و برخورداری از تمام خصایص ایرانی و اسلامی، حضور موثری در جامعه دارند گفت: بانوان ما با عنایت به فضایی که بر اساس آموزه های دین مبین اسلام شکل گرفته بود وارد اجتماع شده و باعث ارتقای سطح جامعه شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم شناخت زنان از «حقوق» فردی و اجتماعی شان

لزوم شناخت زنان از «حقوق» فردی و اجتماعی شان