مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 11:022022-01-24پزشكي

خطر سرماخوردگی سراسری


موضوع دیگری که شهر تهران را درگیر کرده است، روند افزایشی بیماری ویروسی در کودکان است که البته بر اساس نتایج بررسی های انجام شده، همه این مبتلایان درگیر ویروس کرونا نیستند بلکه طبق روال هر سال در این فصل از سال این بیماری در کودکان دیده می شود که به دلیل مسائل مربوط به آزمایش، - امکان تفکیک همه مبتلایان به امیکرون از آنفلوآنزا وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در یادداشتی در روزنامه جام جم آمده است: تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در ایران روندی افزایشی دارد.

روز گذشته و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی 5144 ابتلا به کووید-19 در کشور ثبت شد که 362 نفر از آنها در کل کشور بستری شدند.

آماری که نشان از یک روند افزایشی با شیب ملایم دارد؛ موضوعی که در شهر تهران هم صدق می کند و به دلیل شیوع سویه امیکرون، تعداد مبتلایان در تهران نیز رو به افزایش است.

البته لازم به ذکر است که خوشبختانه وضعیت بحرانی نیست و این روند افزایشی فقط در تعداد ابتلا دیده می شود و خوشبختانه منجر به روند افزایشی در تعداد بستری ها نشده است.

طبیعی است که این اتفاق به دلیل غالب شدن سویه امیکرون در تهران است و بر اساس الگویی که بررسی کرده ایم، نزدیک به 45 تا 50 درصد موارد ابتلا در تهران اُمیکرون است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر سرماخوردگی سراسری

خطر سرماخوردگی سراسری