مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 11:022022-01-24پزشكي

کمپین برای هم بمانیم توسط هلال فارس اجرا می شود


مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس گفت: کمپین برای هم بمانیم در 60 خانه هلال این استان با هدف آموزش و ارتقای مهارتهای عمومی جوامع محلی و روستایی که در رده آسیب پذیری بالاتری قرار دارند، - ایسنا/فارس مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس گفت: کمپین "برای هم بمانیم" در 60 خانه هلال این استان با هدف آموزش و ارتقای مهارتهای عمومی جوامع محلی و روستایی که در رده آسیب پذیری بالاتری قرار دارند، در حال انجام است.

حسین درویشی دوشنبه 4 بهمن در جمع خبرنگاران گفت: کمپین برای هم بمانیم با مشارکت و حمایت مالی کمیته بین المللی صلیب سرخ و نیز همکاری دفتر ارتقای سلامت وزارت بهداشت در خانه هلال استان ها و از جمله 60 خانه هلال استان فارس در حال اجرا است.

او رویکرد کمپین برای هم بمانیم را آموزش پیشگیری از بیماری کووید - 19، تبلیغ و تاکید بر واکسیناسیون برای ایمنی جامعه، آموزش کمک های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات برشمرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس ادامه داد: کمپین برای هم بمانیم ضمن تقویت مهارت های فردی فراگیران در پیشگیری از کرونا با حداقل ترین و ضروری ترین سرفصل های آموزشی کمک های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات برنامه ریزی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمپین برای هم بمانیم توسط هلال فارس اجرا می شود

کمپین برای هم بمانیم توسط هلال فارس اجرا می شود