مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 10:572022-01-24اقتصادي

آخرین وضعیت پرداخت خسارت لوازم برقی آسیب دیده از نوسانات برق


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان، آخرین وضعیت پرداخت خسارت لوازم برقی آسیب دیده از نوسانات برق مشترکان گلستانی را تشریح کرد.

- ایسنا/گلستان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان، آخرین وضعیت پرداخت خسارت لوازم برقی آسیب دیده از نوسانات برق مشترکان گلستانی را تشریح کرد.

علی اکبر نصیری صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: الگوی مصرف برق در نقاط مختلف متفاوت است بر همین اساس تعرفه گنبدکاووس منطقه سه است و الگوی مصرف 1000 کیلووات بر ساعت و در گرگان که منطقه چهار است 400 کیلوات بر ساعت است، در واقع اگر مشترک گنبدی زیر 1000 کیلوات بر ساعت مصرف برق داشته باشد زیر الگوی مصرف برق مصرف کرده است.

وی افزود: در حال حاضر برای حمایت از مشترکان کم مصرف تخفیف هایی به این دسته از مشترکان داده می شود تا یارانه برق به طور عادلانه بین مردم توزیع شود، تعرفه مشترکان پرمصرف نیز براساس میزان مصرف برق و متناسب با الگوی مصرف افزایش می یابد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان به نحوه دریافت خسارات لوازم برقی آسیب دیده بر اثر قطعی برق اشاره کرد و توضیح داد: مشترکانی که وسایل برقی آنها براساس قطعی برق دچار خسارت شد برای دریافت خسارت باید در سامانه bime.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت پرداخت خسارت لوازم برقی آسیب دیده از نوسانات برق

آخرین وضعیت پرداخت خسارت لوازم برقی آسیب دیده از نوسانات برق