مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 10:572022-01-24اقتصادي

شیر اطمینان قطع کننده اضطراری نیاز ایستگاه های گازی را برطرف کرد


یک شرکت دانش بنیان توانسته با طراحی و ساخت شیر اطمینان قطع کننده اضطراری، عملکرد رگلاتور ایستگاه های تقلیل فشار گاز را کنترل کند.

- ، علی اکبر بهمدی مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان با بیان اینکه شات آف ولو مهم ترین تجهیز یک ایستگاه گازی است، گفت: فشار ایستگاه توسط رگلاتور کنترل می شود و درواقع این محصول عملکرد رگلاتور ایستگاه را کنترل می کند، ایستگاه های گازی دور از شهر هستند و این محصول سیستم کنترل مداوم و خودکاری است که ایمنی ایستگاه را تأمین می کند.

جلوگیری از آسیب دیدگی تجهیزات پایین دست درصورتی که رگلاتور ایستگاه خراب و فشار از حد مجاز بیشتر شود، شات آف ولو یا شیر اطمینان قطع کننده اضطراری این مشکل را تشخیص داده و خط لاین را می بندد و اجازه نمی دهد تجهیزات پایین دست دچار آسیب دیدگی شوند.

این محصول عملکرد رگلاتوری که در ایستگاه تقلیل گاز وجود دارد را کنترل می کند، می توان گفت ایمنی ایستگاه گاز توسط این محصول تأمین می شود.

شات آف ولو از سایز 2 الی 12 اینچ در کلاس های 150، 300 و 600 در ایستگاه های تقلیل فشار گاز نصب می شود.

صرفه جویی ارزی بالا این محصول کاملاً بومی سازی شده و به ثبت اختراع رسیده است و همچنین با توجه به نظر بهره برداران، بهینه سازی شده و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش نیز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیر اطمینان قطع کننده اضطراری نیاز ایستگاه های گازی را برطرف کرد

شیر اطمینان قطع کننده اضطراری نیاز ایستگاه های گازی را برطرف کرد