مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 10:522022-01-24پزشكي

نزدیک پیک اومیکرون شده ایم/تجویز مجدد رمدسیویر


دبیر کمیته علمی کشوری کووید 19، گفت: با توجه به روند افزاینده تعداد موارد مثبت مبتلا به اومیکرون در سراسر کشور به نظر می رسد که نزدیک به پیک اومیکرون باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازرا تزریق کنند چراکه تزریق دُز سوم، می تواند بیش از 80 درصد از بستری شدن در بیمارستانها پیشگیری کند.

همچنین واکسیناسیون کارکنان سازمان ها و ادارات دولتی، باید الزامی شود.

جماعتی خاطرنشان کرد: به معاونت بهداشت وزارت بهداشت توصیه شد که افرادی که تست سریع کرونا انجام می دهند و دارای علائم و تست مثبت هستند، در سامانه ای بتوانند نتایج این تست ها را به صورت خود اظهاری ثبت کنند.

وی تاکید کرد: اخیراً سازمان غذا و دارو آمریکا، مصرف داروی سه روزه رمدسیویر را در کلینیک های سرپایی تأیید کرد و این مسئله نیز در جلسات گذشته کمیته علمی مورد بحث و تصویب قرار گرفته بود و مقرر شد که تزریق رمدسیویر در کلینیک های سرپایی و بستری موقت که قبلاً از سوی معاونت درمان وزارت بهداشت مجوز دارند، برای افرادی که تا 7 روز از شروع علائم آنها گذشته باشد و واجد عوامل خطر و بیماری های زمینه ای و نقص ایمنی باشند که باعث افزایش بستری و مرگ و میر آنها شود، به صورت 3 روزه مورد استفاده قرار گیرد و مذاکراتی از طریق معاونت درمان وزارت بهداشت با سازمان های بیمه گر انجام شود تا این دارو، تحت پوشش بیمه قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نزدیک پیک اومیکرون شده ایم/تجویز مجدد رمدسیویر

نزدیک پیک اومیکرون شده ایم/تجویز مجدد رمدسیویر