مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 10:472022-01-24اجتماعي

استعدادهای پنهان دانش آموزان استثنایی باید شناسایی و استفاده شود


سرپرست معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمان گفت: دانش آموزان استثنایی معمولا استعدادهای پنهانی دارند که باید شناسایی و استفاده شوند.

- سرپرست معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمان: استعدادهای پنهان دانش آموزان استثنایی باید شناسایی و استفاده شود ایسنا/کرمان سرپرست معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمان گفت: دانش آموزان استثنایی معمولا استعدادهای پنهانی دارند که باید شناسایی و استفاده شوند.

غلامرضا نخعی در آیین تکریم رییس سابق آموزش و پرورش استثنایی و معارفه سرپرست جدید گفت: دانش آموزان با نیازهای ویژه معمولا دارای استعدادهای پنهانی هستند که با درایت و توانمندی معلمان خلاق استثنایی و برنامه ریزی همه مسئولان می توان زمینه شناسایی و پرورش این استعدادها را فراهم کرد.

وی خدمت در مدارس استثنایی را مقدس و ارزشمند دانست و افزود: قدردان تلاش های همه مسئولان و معلمان دانش آموزان با نیازهای ویژه هستیم و امیدواریم با هوشمندی، برنامه ریزی و سختکوشی این عزیزان شاهد شکوفایی و رشد بیشتر دانش آموزان استثنایی استان باشیم.

سرپرست معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمان اظهار داشت: بین کارکنان مجموعه آموزش و پرورش است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعدادهای پنهان دانش آموزان استثنایی باید شناسایی و استفاده شود

استعدادهای پنهان دانش آموزان استثنایی باید شناسایی و استفاده شود