مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 10:472022-01-24اقتصادي

بدقولی شرکت ایران ایر برای افزایش پروازهای بیرجند به مشهد


مدیرکل فرودگاه های خراسان جنوبی گفت: شرکت هواپیمایی ایران ایر نسبت به افزایش پروازهای بیرجند به مشهد قول داده بود که هنوز به این وعده عمل نکرده است.

- اظهار کرد: چند ماه قبل (در آبان ماه) که پروازهای بیرجند به مشهد کنسل شد با تلاش و رایزنی همه متولیان امر توانستیم یک پرواز را مجدد برگردانیم.

مدیرکل فرودگاه های خراسان جنوبی با اشاره به اینکه شرکت هواپیمایی ایران ایر قول داده بود که یک پرواز دیگر از بیرجند به مشهد را تا یک ماه دیگر در برنامه پروازی قرار دهد، بیان کرد: بعد از گذشت نزدیک دو ماه هنوز این شرکت به قول خود عمل نکرده است.

طهماسبی گفت: در حال حاضر از خراسان جنوبی 30 پرواز رفت و برگشت داریم که 26 پرواز مربوط به فرودگاه بیرجند و چهار پرواز از و یا به فرودگاه طبس است.

وی با اشاره به اینکه رایزنی برای بهبود وضعیت پروازها را تا ایام نوروز داریم، اظهار کرد: قیمت پروازها چند روز پیش حدود 10 درصد در کل مسیرهای هوایی کشور افزایش پیدا کرد که با این احتساب قیمت بلیط پرواز بیرجند به تهران به حدود 930 تومان و به مشهد به 650 هزار تومان رسید.

مدیرکل فرودگاه های خراسان جنوبی با بیان اینکه یکی از برنامه ها فراهم کردن شرایط اعزام زائران حج تمتع از همین فرودگاه بیرجند است، یادآور شد: البته در این بین مشخص نبودن برنامه ها توسط کشور میزبان (عرب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدقولی شرکت ایران ایر برای افزایش پروازهای بیرجند به مشهد

بدقولی شرکت ایران ایر برای افزایش پروازهای بیرجند به مشهد