مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 10:472022-01-24اقتصادي

ایجاد 3000 فرصت شغلی جدید برای مددجویان اردبیلی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حسین دشتی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مددجویان تحت حمایت پس از فراگیری آموزش های لازم شغلی وارد بازار کار می شوند، اظهار کرد: 3 هزار نفر از مددجویان در سال جاری پس از شرکت در دوره های آموزشی و دریافت تسهیلات قرض الحسنه شغل مورد نظر خود را ایجاد کرده اند.

وی با بیان اینکه ایجاد اشتغال پایدار به رفع مشکلات گسترده خانوار تحت حمایت کمک می کند، افزود: کار و فعالیت، موجب شکوفایی استعدادهای نهفته مددجویان شده و تاثیر بسزایی در کیفیت زندگی آنها دارد.

کمیته امداد به دنبال پایدارسازی فرصت های شغلی است دشتی با اشاره به اینکه کمیته امداد به دنبال پایدارسازی فرصت های شغلی و کسب درآمد مناسب برای اقشار آسیب پذیر است، اعلام کرد: به هیچ عنوان پس از پرداخت تسهیلات اشتغال زایی، پرونده مددجویان بسته نمی شود و تا زمانی که آنها به خودکفایی کامل برسند از خدمات این نهاد بهره مند هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه یک هزار مددجو از طریق طرح راهبری شغلی وارد عرصه کار شده اند، گفت: طرح راهبری، کارآفرین محور است که مددجویان در خصوص تولید، فروش، بازاریابی و تهیه نهاده های تولید با کارفرمایان همکاری دارند و زیر نظر آنها مشغول به کار و فعالیت می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 3000 فرصت شغلی جدید برای مددجویان اردبیلی

ایجاد 3000 فرصت شغلی جدید برای مددجویان اردبیلی