مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 10:322022-01-24سياسي

ساخت وساز بدون پروانه 60 تا 70 درصدی ساختمان ها در یزد خطرناک است


نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس با اشاره به اینکه روند فعلی کمیسیون ماده 100 درحقیقت پذیرش انجام تخلف است گفت: ساخت وساز بدون پروانه 60 تا 70 درصدی ساختمان ها در یزد خطرناک است.

- ایسنا/یزد نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس با اشاره به اینکه روند فعلی کمیسیون ماده 100 درحقیقت پذیرش انجام تخلف است گفت: ساخت وساز بدون پروانه 60 تا 70 درصدی ساختمان ها در یزد خطرناک است.

محمدصالح جوکار در دیدار با رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با اشاره به اینکه قوانین چهارچوب را مشخص می کنند اظهار کرد: قانون بستر را برای اینکه هر کسی هر کاری که دلش خواست انجام دهد فراهم نمی کند به همین دلیل قوانین ما قوانین بازدارنده هستند.

وی با بیان اینکه علاوه بر اینکه ممکن است قوانین تسهیل امور برای دستگاه های دولتی، اجرایی و مردم می کنند گفت: در برخی موارد ما با خلاء قانونی روبرو هستیم و باید نسبت به اصلاح و رفع آن اقدام کنیم.

نماینده مردم یزد و اشکذر افزود: به عنوان مثال ما در حوزه ساخت وساز برای اینکه مشکل تخلفات را حل کنیم و جلوی گره خوردن در کار مردم را بگیریم؛ اقدام به ایجاد کمیسیون ماده 100 می کنیم که در واقع راه اندازی این کمیسیون به معنی پذیرفتن انجام تخلف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت وساز بدون پروانه 60 تا 70 درصدی ساختمان ها در یزد خطرناک است

ساخت وساز بدون پروانه 60 تا 70 درصدی ساختمان ها در یزد خطرناک است