مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 10:272022-01-24اجتماعي

تنها 2 راه روستایی مسدود در کرمانشاه باقی مانده است


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه، از تلاش راهداران برای بازگشایی 2 روستای مسدود باقی مانده در شهرستان ثلاث باباجانی خبر داد.

- فریبرز کرمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص آخرینوضعیت راه های استان با توجه به بارش برف در روزهای اخیر، اظهار داشت: از 265 راه روستایی مسدود در استان با توجه به بارش برف سنگین 2 محور در شهرستان ثلاث باباجانی به علت کولاک شدید باقی مانده است که در تلاش هستیم تا ظهر امروز بازگشایی شود.

وی از بازگشایی گردنه کشکمیر در محور سنقر به کامیاران و  ارتفاعات مله نی گیلانغرب با تلاش راهداران خبر داد و افزود: در جریان بارش های اخیر هیچ محور اصلی و شریانی مسدود نشد و تعدادی راه روستایی هم به دلیل گردنه و سخت بودن پاکسازی برف ها و از همه مهمتر فقر ماشین آلات بازگشایی آن ها طول کشید.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: استاندار قول داده که در خصوص فقر تجهیزات راهداری به ما کمک کنند.

براساس گزارش فارس، امیری مقدم استاندار کرمانشاه در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازوضعیت ماشین آلات و دستگاه های راهداری، گفت: در قالب کمیته ای با حضور معاون عمرانی استانداری و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ارزیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها 2 راه روستایی مسدود در کرمانشاه باقی مانده است

تنها 2 راه روستایی مسدود در کرمانشاه باقی مانده است