مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 10:272022-01-24سياسي

21 هزار کودک در قشم واکسن فلج اطفال دریافت می کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، محمد محمدحسینی صبح امروز بر ضرورت اطلاع رسانی گسترده از سوی بخشداران، شهرداران و دهیاران برای اجرای کامل این طرح در شهرستان قشم به ویژه در محلات پر خطر تاکید کرد.

 به گفته وی، همکاری دستگاه های مسوول، اطلاع رسانی گسترده و تذکر اهمیت موضوع به خانواده ها برای حضور به موقع در مراکز جامع سلامت، پایگاه های بهداشتی و خانه های  بهداشت باید مورد توجه قرار گیرد.

 رییس شورای سلامت شهرستان قشم هشدارداد: امکان چرخش ویروس وحشی فلج اطفال با توجه به حضور اتباع بیگانه در شهرستان وجود دارد و هیچ خانواده دارای کودک هدف واکسن، نباید از مشارکت در طرح غفلت کند.

 در این برنامه پس از خوراندن قطره واکسن به چند خردسال زیر 5 سال، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان در سخنان کوتاهی گزارشی پیرامون اجرای طرح ارائه کرد.

 مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم یادآوری کرد: فلج اطفال در دنیا ریشه کن شده و تنها دو کشور همسایه ایران ( افغانستان و پاکستان) درگیر این بیماری هستند.

 حمیدرضا بهزادی در ارتباط با اجرای این طرح، گفت: 9 محله در شهر قشم، 5 محله در شهر درگهان و 6 محله در شهر سوزا به عنوان محلات پر خطر شناسایی و توسط تیم های تعیین شده به صورت خانه به خانه واکسیناسیون بر روی کودکان هدف انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

21 هزار کودک در قشم واکسن فلج اطفال دریافت می کنند

21 هزار کودک در قشم واکسن فلج اطفال دریافت می کنند