مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 10:272022-01-24اقتصادي

خانه تان را به شعبه بانک تبدیل نکنید


رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ با هشدار به شهروندان از آنان خواست که با نگهداری بیش از حد طلا و ارز منازل خود را تبدیل به شعبه بانک نکنند.

- سردار علیرضا لطفی در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت سرقت از منازل در پایتخت اظهارکرد: در سال های اخیر روند سرقت از منازل از سرقت لوازم صوتی و تصویری و .

به سمت سرقت طلا و ارز نظایر آن تغییر کرده است و در واقع الان دیگر سارقان منازل برخلاف گذشته که اقدام به سرقت فرش و لوازم صوتی و تصویری و .

می کردند، دیگر به سراغ این اقلام نرفته و صرفا به دنبال طلا و ارز و .

هستند.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ درباره اینکه آیا سرقت از منازل در تهران افزایش پیدا کرده است یا خیر؟ نیز گفت: اینطور نمی توان گفت، اما می توان گفت که گرایش به سمت و سوی سرقت طلا و ارز از منازل است.

وی درباره راهکار جلوگیری از این سرقت ها نیز اظهارکرد: لازم است مردم از نگهداری بیش از حد طلا و سکه و ارز در منازل خود خودداری کنند و آن را به صندوق امانات بانک ها تحویل دهند.

لطفی درباره اینکه بانک ها همکاری خوبی در زمینه تامین صندوق امانات ندارند، خاطرنشان کرد: این موضوع را نیز ما به بانک ها منتقل کردیم.

مدتی قبل جلسه ای با حضور استاندار داشتیم که در آنجا به نمایندگان بانک ها تاکید کردیم که باید صندوق امانات راگسترس دهند و دسترسی مردم به آن را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه تان را به شعبه بانک تبدیل نکنید

خانه تان را به شعبه بانک تبدیل نکنید