مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 10:222022-01-24سياسي

نقش ویژه مادران در ریل گذاری معنویت در وجود فرزندان


استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه والدین باید با رفتار و گفتار خود اصول دین را به فرزندان بیاموزند، گفت: ریل گذاری معنویت در وجود فرزندان توسط والدین بویژه مادران انجام می شود.

- حجت الاسلام رحیمی در آیین تجلیل از بانوان شاغل در جهاد دانشگاهی استان مرکزی که به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت زهرا(س) برگزار شد، یکی از دغدغه های والدین را بحث دینداری در دوران آخرالزمان عنوان کرد و گفت: یکی از تعابیر در این زمینه این است که در دوران آخرالزمان نگاه داشتن دین همچون نگاه داشتن آهن گداخته در دست است.

در قرآن کریم هم آمده است که خود و خانواده خود را حفظ کنید، لذا وقتی در دین مبین اسلام برای زن و مرد در خانواده جایگاه مادری و پدری تعریف شده، هدف تنها تولد فرزند مد نظر نیست، بلکه یکسری وظایف در رابطه با پرورش فرزند بویژه در حوزه دینداری بر عهده والدین قرار داده شده که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به دینداری حضرت زهرا(س) و رعایت تمامی اصول دین توسط ایشان در جای جای زندگی شان، اظهار کرد: در مبحث توحید، بر اساس سیره آن حضرت هرچه ارتباط خود را با خدا قوی تر کنیم راحت تر می توانیم از موانع و مشکلات عبور کنیم.

وی وجود رنگ و بوی خدا در زندگی را از پایه های حفظ ایمان عنوان کرد و با اشاره به پررنگ بودن این ویژگی در زندگی حضرت فاطمه(


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش ویژه مادران در ریل گذاری معنویت در وجود فرزندان

نقش ویژه مادران در ریل گذاری معنویت در وجود فرزندان