مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 10:222022-01-24سياسي

پیگیری رفع معضل بیمه تامین اجتماعی تاکسیرانان پایتخت از اولویت های شهرداری


مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از پیگیری های متعدد صورت پذیرفته از سوی مدیران این سازمان با هدف رفع معضل بیمه تامین اجتماعی تاکسیرانان خبر داد.

- مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از پیگیری های متعدد صورت پذیرفته از سوی مدیران این سازمان با هدف رفع معضل بیمه تامین اجتماعی تاکسیرانان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی اسماعیل بگی با اعلام این خبر تاکسیرانان را از خدوم ترین اقشار جامعه که کاری صعب و حساس را برعهده دارند خواند و از برگزاری نشستی با دکتر اقبال شاکری نماینده مجلس شورای اسلامی با هدف کمک به حل این معضل خبر داد و افزود: در این نشست موانع و مشکلات موجود بر سر راه برقراری بیمه تامین اجتماعی تاکسیرانان و معضلات موجود بر سر راه بهره مندی آن ها از یارانه دولتی در پرداخت 50 درصدی حق بیمه بررسی شد که قول همکاری مساعد آقای شاکری را در پی داشت.

بنا براعلام روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، بر این اساس در انتها مقرر شد موارد مترتب بر این مقوله از سوی کمیسیون های مرتبط مجلس شورای اسلامی و نیز مسئولان ذیربط دولتی تا رفع موانع موجود و افزایش سهمیه رانندگان درون شهری تاکسی و بهره مندی آن ها از یارانه دولتی در پرداخت حق بیمه ماهیانه، پیگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری رفع معضل بیمه تامین اجتماعی تاکسیرانان پایتخت از اولویت های شهرداری

پیگیری رفع معضل بیمه تامین اجتماعی تاکسیرانان پایتخت از اولویت های شهرداری