مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 10:172022-01-24سياسي

اگر خدمات کمیته امداد نباشد باید شاهد دو برابر شدن جرائم باشیم


اگر خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) نباشد باید شاهد دو برابر شدن جرائم باشیم چراکه در روایات داریم که فقر می تواند منشاء بسیاری از جرائم و آسیب ها باشد در نتیجه خدمات کمیته امداد در پیشگیری از جرم اهمیت بالایی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس قزوین، علی شعبانی صبح امروز دوشنبه در همایش وکیل مهربانی که در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: اجرای چنین برنامه هایی  را باید در جهت توسعه فرهنگ انفاق و نوع دوستی دانست.

وی ادامه داد: کانون وکلا برای تحقق عدالت کمک کار دستگاه قضایی است و برای تحقق عدالت و حقوق افراد گام های خوبی برداشته اند که باید از این ظرفیت بیشتر استفاده کرد.

رییس کل دادگستری استان قزوین اضافه کرد: خدمات کمیته امداد بسیار خوب است و لازم است رسانه ها تلاش و اهتمام داشته باشند تا خدمات این نهاد را به اطلاع مردم برسانند، براساس اعلام کمیته امداد 120 خدمت از سوی این نهاد به مددجویان ارائه می شود که باید گفت درواقع کمیته امداد دولت کوچکی در زمینه خدمت رسانی به نیازمندان است.

شعبانی عنوان کرد: در بسیاری از موارد ارتکاب جرم به دلیل نبود اشتغال و عدم توانایی برای امرار معاش است از این رو باید از کمیته امداد برای خدماتش تشکر و قدردانی کنیم که مانع از بروز جرائم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر خدمات کمیته امداد نباشد باید شاهد دو برابر شدن جرائم باشیم

اگر خدمات کمیته امداد نباشد باید شاهد دو برابر شدن جرائم باشیم