مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 10:072022-01-24اقتصادي

جمعه بازار باید برقرار شود/خودروهای سیار فروش میوه نباید دایر شود


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه در جلسه امنیت غذایی مقرر کردیم که جمعه بازار باید برقرار شود، تصریح کرد: همچنین بنا شد که خودروهای سیار فروش میوه نباید دایر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، جواد تاراسی در مراسم معرفی رییس جدید مرکز تحقیقات کشاورزی استان، با بیان اینکه با استعداد بخش کشاورزی استان از جنبه های مختلف قابل بیان است، اظهار داشت: هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی زنجان رتبه خوبی در بحث صنایع غذایی دارد و برای مثال زردآلوی ماهنشان در بحث استفاده از کود و سم در رده پایینی قرار دارد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به نرم جهانی منتشر شده از سوی فائو درباره استفاده از کود و سم گفت: بر اساس آمار منتشره کشور ایران از نرم جهانی و زنجان هم از نرم کشوری پایین تر است.

وی با بیان اینکه درخواست داریم زنجان در کارگاه های علمی کشاورزی فعال ظاهراً شود، تصریح کرد: جلسات قرارگاه امنیت غذایی به طور مستمر با مشارکت همه دستگاه های دخیل و با محوریت جهاد کشاورزی برگزار می شود.

تاراسی با اشاره به اینکه در جلسه امنیت غذایی مقرر کردیم که جمعه بازار باید برقرار شود، تصریح کرد: همچنین بنا شد که خودروهای سیار فروش میوه نباید دایر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعه بازار باید برقرار شود/خودروهای سیار فروش میوه نباید دایر شود

جمعه بازار باید برقرار شود/خودروهای سیار فروش میوه نباید دایر شود