مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 10:072022-01-24سياسي

سرلشگر صفوی: دوران جدیدی در حیات سیاست خارجی ایران شروع شده است


مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه وی افزود: دوران جدیدی در حیات سیاست خارجی ایران شروع شده، گفت: سیاست همکاریبا شرق و توسعه همه جانبه با چین و روسیه دشمنان غربی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سردار سرلشگر پاسدار رحیم صفوی صبح امروز (دوشنبه 4 بهمن ) در افتتاحیه همایش ملی ایران و همسایگان که در مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امورخارجه برگزار شد با بیان اینکه این همایش ترکیبی از اساتید دانشگاهی و ارائه نظریات درباره سیاست همسایگی است، افزود: مسولان اجرایی در وزارتخانه های مختلف در این همایش علمی و کاربردی نقش داشتند و امیدواریم کمکی برای عبور از وضع فعلی و رسیدن به وضع مطلوب کند.

  وی افزود: دوران جدیدی در حیات سیاست خارجی ایران شروع شده است.

سیاست همکاری با شرق و توسعه همه جانبه با چین و روسیه دشمنان غربی، رقبای منطقه ای و برخی داخلی ها را دچار حیرت و انفعال کرده است.

  رییس مرکز آینده پژوهی جهان اسلام ادامه داد: ایران در آستانه قرن 15 هجری و جشن پیروزی انقلاب، تبدیل به قدرت منطقه ای غیر قابل انکاری شده است.

وی ادامه داد: مفهوم نظری و سیاست همسایگی ایران این است که می خواهیم ترسیم کنیم که با هر یک از 15 کشور همسایه راهبرد توسعه سیاسی اقتصادی امنیتی گردشگری و دانشگاهی و محیط زیست خود را در 20 سال آینده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشگر صفوی: دوران جدیدی در حیات سیاست خارجی ایران شروع شده است

سرلشگر صفوی: دوران جدیدی در حیات سیاست خارجی ایران شروع شده است