مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 10:072022-01-24سياسي

پیشرفت های پس از انقلاب برای نسل جوان تبیین شود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به درپیش بودن ایام الله دهه فجر تاکید کرد که تفاوت ها و پیشرفت های ایران بعد از انقلاب باید به صورت گسترده و عمیق برای نسل جوان تبیین شود.

- حجت الاسلام محمد رضایی در جلسه کمیته تخصصی ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر فارس ضمن بیان برخی ویژگی های انقلاب اسلامی ایران و لزوم تبیین دستاوردهای آن، مقایسه ایران قبل و بعد از انقلاب را قابل توجه توصیف و تصریح کرد: تفاوت ها و پیشرفت های ایران بعد از انقلاب باید به صورت گسترده و عمیق برای نسل جوان تبیین شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس، رضایی با اشاره به برخی جنایت های رژیم سابق حاکم بر ایران، رسانه را یکی از مهم ترین ابزار تنویر و اقناع افکار عمومی دانست و خاطرنشان کرد: رسانه نظیر صدا و سیما، فضای مجازی، رسانه های جمعی و مکتوبات از مهم ترین ابزار در دست، برای روشنگری و تبیین مسائل اجتماعی سیاسی و اطلاع رسانی صحیح به مردم است.

رضایی گفت: دهه فجر امسال با شعار جشن ملی 1400 برگزار شد که نشانگر عزم همگانی برای برگزاری هرچه باشکوه تر جشن انقلاب اسلامی برای همه اقشار، اصناف و عموم مردم خواهد بود.

سهرابی، مدیرکل صدا و سیمای فارس نیز در این جلسه با برشمردن برنامه های تهیه شده برای چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت های پس از انقلاب برای نسل جوان تبیین شود

پیشرفت های پس از انقلاب برای نسل جوان تبیین شود