مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 09:572022-01-24اقتصادي

آغاز پوشش بیمه ای ناباروری در تامین اجتماعی


مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان از ابلاغ فرایند اجرا و ضوابط پوشش بیمه ای خدمات درمان ناباروری به مدیریت درمان استانها خبر داد.

- دکتر سیدمجتبی اکرم در جلسه کمیته خرید راهبردی با اشاره به ابلاغ دستورالعمل حمایت از زوجین نابارور اظهار کرد: بیمه شدگان تامین اجتماعی استان سمنان می توانند برای تشکیل پرونده ناباروری به ستاد مدیریت درمان سمنان مراجعه کنند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان گفت: این برنامه با هدف حمایت مالی و پوشش خدمات توسط سازمان تامین اجتماعی و تسهیل فرآیند ارائه خدمات کمک باروری بیمه شدگان اجرایی می شود.

وی بیان کرد: افزایش رضایتمندی و کاهش پرداختی از جیب مردم برای درمان ناباروری از دیگر اهدافی است که در این برنامه محقق خواهد شد.

دکتر اکرم در تشریح نحوه دریافت خدمات توسط بیمه شدگان گفت: بیمه شدگان مشمول این قانون عبارتند از خانم های متاهل با سن کمتر از 45 سال و آقایان متاهل که شرایط ناباروری اولیه یا ثانویه را داشته باشند.

وی اظهار کرد: در گام اول زوجین به مراکز مجاز درمان ناباروری که مورد تایید وزارت بهداشت است مراجعه کرده و با دریافت گواهی پزشک مبنی بر ناباروری، جهت تشکیل پرونده به مدیریت درمان استان مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پوشش بیمه ای ناباروری در تامین اجتماعی

آغاز پوشش بیمه ای ناباروری در تامین اجتماعی