مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 09:472022-01-24اقتصادي

فعالین تجاری ملزم به ثبت نام در سامانه جامع تجارت هستند


معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت فارس از الزام همه فعالین تجاری دارای کالاهای مشمول اعم از تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش و خرده فروش به ثبت نام در سامانه جامع تجارت خبر داد.

- مهدی حسنی دوشنبه 4 بهمن در جمع خبرنگازان با اشاره به استقرار و راه اندازی سامانه جامع تجارت به منظور ساماندهی و شفافیت بازار محصولات تولیدی وارداتی و صادراتی درسطح کشور، گفت: با عنایت به ماده 18 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پیرو دستورالعمل رصد کالا در زنجیره تجاری کشور که به تصویب هیئت وزیران و مقام عالی وزارت رسیده است الزامات لازم تبیین و ابلاغ شده است.

او با تاکید بر اینکه مقرر است همه ضوابط اختصاصی خرید فروش حمل و نگهداری کالای اساسی از طریق سامانه جامع تجارت انجام شود، افزود: الزامات تبیین شده برای واحدهای تولید کننده و وارد کننده مبنی بر ثبت دقیق و به هنگام اطلاعات مقادیر تولید، توزیع، صادرات و نگهداری کالا در سامانه جامع تجارت و تاکیدات انجام شده در کارگروه تنظیم بازار مبنی بر اهمیت پایش و صحت سنجی اطلاعات ثبت شده در سامانه جامع تجارت به عنوان مبنای برنامه ریزی و مدیریت در بازار است.

معاون سازمان صمت فارس با اشاره بر تحقق یکپارچه سازی مجوزها، اسناد و اطلاعات حاصل از فعالیت های تجاری بین دستگاهی عنوان کرد: م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالین تجاری ملزم به ثبت نام در سامانه جامع تجارت هستند

فعالین تجاری ملزم به ثبت نام در سامانه جامع تجارت هستند