مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 09:422022-01-24اقتصادي

لایحه بودجه 300 میلیارد تومانی شهرداری به شورای صدرا تحویل شد


سخنگوی شورای شهر صدرا از تحویل لایحه بودجه 300میلیارد تومانی شهرداری برای 1401 خبر داد و خاطرنشان کرد که سهم بخش عمرانی 57 درصد است.

- ایسنا/فارس سخنگوی شورای شهر صدرا از تحویل لایحه بودجه 300میلیارد تومانی شهرداری برای 1401 خبر داد و خاطرنشان کرد که سهم بخش عمرانی 57 درصد است.

مهدی کشاورزی دوشنبه چهارم بهمن رشد بودجه پیشنهادی شهرداری صدرا نسبت به سال 1400 را چشمگیر توصیف و اضافه کرد که 43 درصد از کل رقم بودجه پیشنهادی را هزینه های جاری تشکیل می دهد.

کشاورزی خاطرنشان کرد: بودجه سال آینده شهرداری پس از بررسی، کارشناسی و تصویب توسط اعضای شورا به هیئت تطبیق فرمانداری ارسال می شود تا ایرادات احتمالی برطرف شده و به تصویب نهایی برسد.

سخنگوی شورای شهر صدرا افزود: تکمیل پروژه های ناتمام و اولویت بندی پروژه های جدید بر اساس عدالت محوری در تمام نقاط شهری به ویژه مناطق کم برخوردار از سیاست های کاری این شورا است.

او با اشاره به پروژه های مهم در دست اجرای شهرداری صدرا بیان کرد: احداث آرامستان ، توسعه فضای سبز، حمل نقل، زیرسازی روکش و آسفالت معابر و شهرسازی از مهم ترین محورهای شورای شهر محسوب می شود.

سخنگوی شورای شهر جدید صدرا ادامه داد: با اجرای این پروژه ها می توان در سال های آینده شاهد تغییرات چشمگیر در شهر صدرا بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایحه بودجه 300 میلیارد تومانی شهرداری به شورای صدرا تحویل شد

لایحه بودجه 300 میلیارد تومانی شهرداری به شورای صدرا تحویل شد