مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 09:422022-01-24سياسي

پرداخت 110 فقره تسهیلات و تحویل 64 واحد مسکن به مددجویان کردستانی


مدیرکل کمیته امداد کردستان از پرداخت 110 فقره تسهیلات اشتغال زایی و تحویل 64 واحد مسکن به مددجویان کردستانی به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.

- ایسنا/کردستان مدیرکل کمیته امداد کردستان از پرداخت 110 فقره تسهیلات اشتغال زایی و تحویل 64 واحد مسکن به مددجویان کردستانی به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.

رضا طوسی امروز دوشنبه در جلسه کمیته همیاری و سازمان های حمایتی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان کردستان که با حضور ادارات عضو برگزار شد، عنوان کرد: هدف از تشکیل این کمیته فراهم سازی زمینه بهره گیری هر چه بیشتر محرومان و نیازمندان جامعه از امکانات خدماتی و رفاهی دستگاه های دولتی و غیر دولتی است.

وی افزود: این کمیته به مناسبت دهه مبارک فجر با مسئولیت کمیته امداد و با عضویت 14 سازمان در سطح کشوری، استانی و شهرستانی تشکیل می شود.

طوسی گفت: از طریق اعضای این کمیته برنامه های ویژه ای در زمینه ارائه خدمات به نیازمندان به ویژه در سطح روستاها و مناطق محروم این استان پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با تدبیر حکیمانه امام خمینی (ره) نهاد های خدمت گزار به قشر محروم جامعه و از جمله کمیته امداد تأسیس شد.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان با بیان اینکه به مناسبت دهه مبارک فجر 64 واحد مسکن تحویل مددجویان کردستانی می شود، اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 110 فقره تسهیلات و تحویل 64 واحد مسکن به مددجویان کردستانی

پرداخت 110 فقره تسهیلات و تحویل 64 واحد مسکن به مددجویان کردستانی