مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 09:372022-01-24اجتماعي

احتمال سقوط بهمن در گردنه های مازندران/ محور کیاسر لغزنده است


رییس پلیس راه مازندران تردد در تمامی محورها جریان دارد، گفت: با تلاش شبانه روزی اداره راه در ارتباط با نمک پاشی ولی باتوجه به وزش باد و بادروبه سطح محور کیاسر لغزنده و واژگونی خودرو متصور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزای فارس از ساری، یدالله جهان تاب امروز درباره آخرین وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی مازندران بعد از برف و بوران اخیر اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در تمامی محورهای مازندران به صورت عادی و روان است.

وی با اشاره به اینکه تردد در محورهای مازندران جریان دارد، گفت: با تلاش شبانه روزی اداره راه در ارتباط با نمک پاشی ولی باتوجه به وزش باد و بادروبه سطح محور کیاسر لغزنده و واژگونی خودرو متصور است.

رییس پلیس راه مازندران با هشدار نسبت به احتمال ریزش و سقوط بهمن در محورهای مازندران،  اضافه کرد: تاکید ما به رانندگان رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از توقف های لحظه ای در محورهای شمال است.

این مسؤول بیان کرد: همچنین باتوجه به بارش برف سنگین و یخ زدگی سطح گردنه های شمال، لازم است خودروها به تجهیزات زمستان به ویژه زنجیر چرخ تجهیز شوند.

جهان تاب در پایان گفت: باتوجه به شرایط جوی و سرمای هوا لازم است رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه، پرهیز از سبقت و سرعت غیرمجاز و استفاده از  زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانه در محورهای شمال تردد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال سقوط بهمن در گردنه های مازندران/ محور کیاسر لغزنده است

احتمال سقوط بهمن در گردنه های مازندران/ محور کیاسر لغزنده است