مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 09:222022-01-24اقتصادي

154 پروژه ورزشی نیمه تمام و راکد در خراسان جنوبی


مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی از وجود 154 طرح عمرانی نیمه تمام و راکد ورزشی در استان خبر داد و خیرین ورزش یار را برای مشارکت در تکمیل این طرح ها فراخواند.

-   حسن عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از بیرجند اظهار داشت: تعداد 154 طرح ورزشی نیمه تمام و راکد در استان وجود دارد.

وی افزود: برای تکمیل این پروژه های ورزشی به 2 هزار و 300 میلیارد ریال نیاز است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی تصریح کرد:  در راستای استفاده حداکثری از ظرفیت های قانونی و بسترسازی لازم برای جذب مشارکت های خیرین در امور عمرانی و جاری ورزشی جلساتی برگزار شده است.

عریزی گفت: در جلسات خیرین ورزش یار بر تکمیل پروژه های ناتمام ورزشی اولویت دار مناطق مرزی و کمتر برخوردار روستایی  مورد تأکید شده است.

 وی خاطرنشان کرد: از دیگر اهداف کمیته خیرین ورزش یار خراسان جنوبی استفاده از ظرفیت و مشارکت خیرین در توسعه، تعمیم و فرهنگ سازی اقدامات معنوی و ساماندهی در راستای مشارکت در پروژه های نیمه تمام ورزشی می باشد.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی از تهیه و تدوین بانک اطلاعاتی خیرین ورزش یار استان به تفکیک شهرستان ها و همچنین برگزاری کمیته های متناظر خیرین ورزش یار در تمامی شهرستان ها خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

154 پروژه ورزشی نیمه تمام و راکد در خراسان جنوبی

154 پروژه ورزشی نیمه تمام و راکد در خراسان جنوبی