مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 09:222022-01-24پزشكي

روز بدون فوتی دیگر در اردبیل/ استان اردبیل یکسره آبی شد


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: طی شبانه روز گذشته مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان اردبیل وجود نداشت و 20 مبتلای جدید کرونا در مراکز درمانی استان بستری شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، علی محمدیان صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آمار کرونا در استان اردبیل اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته، 20 مبتلای جدید کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند و خوشبختانه طی این مدت مورد فوتی ناشی از این بیماری وجود نداشت و شمار کل بیماران بستری کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل به 78 نفر رسید.

وی افزود: در حال حاضر 14 بیمار بدحال نیز در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند و همچنین خوشبختانه 19 بیمار نیز در 24 ساعت گذشته با بهبودی نسبی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

تزریق بیش از یک میلیون و 904 هزار دُز واکسن کرونا در استان اردبیل محمدیان با اشاره به تزریق یک میلیون و 904 هزار و 237 دُز واکسن کرونا در استان اردبیل، بیان کرد: از این تعداد، 913 هزار و 783 دُز مربوط به مرحله اول، 801 هزار و 724 دُز مربوط به مرحله دوم و 188 هزار و 730 دُز مربوط به مرحله سوم واکسیناسیون است.

وی گفت: براساس آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم اکنون تمام شهرهای استان اردبیل در وضعیت آبی قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز بدون فوتی دیگر در اردبیل/ استان اردبیل یکسره آبی شد

روز بدون فوتی دیگر در اردبیل/ استان اردبیل یکسره آبی شد