مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 09:222022-01-24اقتصادي

درج قیمت تولیدکننده بر روی کالاها در زنجان فرهنگ سازی شود


درج قیمت تولیدکننده بر روی کالاها در زنجان فرهنگ سازی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازهستیم و امیدواریم این نمایشگاه برگزار شود.

استاندار زنجان گفت: سازمان جهاد کشاورزی باید نسبت به کمیت و کیفیت میوه های شب عید مطمئن شود و متناسب با قدرت خرید و میزان تقاضا این اقلام را خریداری کند.

افشارچی به سیاست درج قیمت تولیدکننده بر روی کالاها اشاره کرد و گفت: این طرح خوبی است و در این میان نرخی که تولیدکننده بر روی کالا درج می کند با احتساب سود تولیدکننده است.

وی ابراز داشت: پرداخت اجاره بها بالاتر از عرف موجب رقابت بین فروشگاه های مختلف زنجیره ای برای پرداخت بیشترین اجاره بها شده و باز هم نرخ ها افزایش پیدا می کنند.

استاندار زنجان به مجوز تاسیس فروشگاه های زنجیره ای در استان که با اخذ مجوز از مرکز انجام می گیرد اشاره کرد و ابراز داشت: برخی فروشگاه های زنجیره ای برای اجاره مغازه در سطح شهر ابهای بسیار بالا و چشمگیری پرداخت می کنند.

افشارچی گفت: پرداخت اجاره بهای بالاتر از عرف موجب رقابت بین فروشگاه های مختلف زنجیره ای برای پرداخت بیشترین اجاره بها شده و باز هم نرخ ها افزایش پیدا می کنند.

وی یاد آورشد: آنالیز قیمت کالا از هر کارخانه ای به کارخانه دیگر و از هر شهری به شهر دیگر، متفاوت بوده و کار سختی است اما همین که در دستورالعمل قیمت گذاری، میانگین قی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درج قیمت تولیدکننده بر روی کالاها در زنجان فرهنگ سازی شود

درج قیمت تولیدکننده بر روی کالاها در زنجان فرهنگ سازی شود