مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 09:172022-01-24سياسي

اجرای گشت شناسایی اتباع خارجی فاقد مجوز کار در البرز


مدیرکل تعاون ،کار ورفاه اجتماعی استان البرز از اجرای طرح گشت سراسری مشترک یک روزه جهت شناسایی اتباع خارجی از سوی اداره کل تعاون،کارورفاه اجتماعی البرز خبر داد.

- حسین فلاح نژاد مدیرکل تعاون ،کار ورفاه اجتماعی استان البرز در گفت و گو با خبرنگار فارس صیانت از نیروی کار ایرانی را از ماموریت های اصلی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان دانست و گفت : در اجرای مفاد 120 تا 129 قانون کار و بالاخص بند ج ماده 11 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، انتظارات، مطالبات و خواسته های مکرر و وسیع مردم و نیز نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای مقابله با اشتغال غیرمجاز اتباع خارجی، این طرح یک روزه اجرا شد.

وی با اشاره به مشکلات قانونی به کارگیری اتباع خارجی در واحدهای تولیدی و صنفی وغیره  افزود: با توجه به تصریح  قانون، کارفرمایان اعم از واحدهای تولیدی، موسسات دولتی و غیردولتی، ارگان های دولتی و حتی پیمانکاران در بخش خصوصی و دولتی باید نیروی کار مورد نیاز خود را از کارگران ایرانی و در صورت ضرورت و در موارد خاص از نیروی کار خارجی دارنده کارت کار معتبر تامین نمایند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز با اشاره به ماده 181 قانون کار تصریح کرد : به منظور جلوگیری از حضور نیروی کار غیر مجاز خارجی در بازار کار کشور، وزارت تعاون، کار و رفاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای گشت شناسایی اتباع خارجی فاقد مجوز کار در البرز

اجرای گشت شناسایی اتباع خارجی فاقد مجوز کار در البرز