مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 09:172022-01-24سياسي

مزاحمت سگ های ولگرد صدای مردم را درآورده/ دادستان: شهرداری باید پاسخگو باشد


دادستان عمومی و انقلاب چهارمحال و بختیاری گفت: جمع آوری سگ های ولگرد از سطح شهر متولی مشخصی دارد که در صورت حمله سگ ها به هر کدام از شهروندان متولی این موضوع باید پاسخگو باشد و در صورت شکایت برخورد قانونی صورت می پذیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، سرمای هوا موجب افزایش تعداد سگ های ولگرد در سطح شهرها به ویژه در ساعات اولیه صبح شده و گزارشاتی مبنی بر حمله آن ها به مردم و حتی یک دانش آموز دختر در شهر باباحیدر رسیده است، بر همین اساس خبرنگار فارس این موضوع را از دادستان پیگیر شد.

  مطابق قانون، جمع آوری سگ های ولگرد در حیطه وظایف شهرداری ها است و به استناد بند 15 ماده 55 قانون شهرداری ها، جلوگیری از شیوع امراض ساریه انسانی و حیوانی و جمع آوری حیوانات بلاصاحب و دفع حیوانات مریض مزاحم و ولگرد از وظایف این نهاد است.

(مشاهده قانون جامع شهرداری ها) عبدالرضا علیمحمدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: بحث جمع آوری سگ های ولگرد از سطح شهر متولی مشخصی دارد که در صورت بروز مشکلات از جمله حمله سگ ها به هر کدام از شهروندان متولی این موضوع باید پاسخگو باشد و در صورت شکایت برخورد قانونی صورت می پذیرد.

دادستان عمومی و انقلاب چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همچنین در صورتی که سگ صاحب داری اقدام به حمله به شهروندی کرده یا رعب و ترسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزاحمت سگ های ولگرد صدای مردم را درآورده/ دادستان: شهرداری باید پاسخگو باشد

مزاحمت سگ های ولگرد صدای مردم را درآورده/ دادستان: شهرداری باید پاسخگو باشد