مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 09:122022-01-24اقتصادي

مشکلی برای تأمین کالای اساسی در بوشهر نداریم/نظارت مستمر بر بازار


فرماندار شهرستان بوشهر از نظارت مستمر بر بازار خبر داد و گفت: مشکلی برای تأمین کالاهای اساسی و موجودی بازار در بوشهر نداریم.

- ، صالح رحیمی یکشنبه شب در بازدید از بازار بوشهر اظهار داشت: با بازدیدهای مستمر تلاش می شود که زمینه ایجاد آرامش در بازار و تأمین نیازهای مردم فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی با توجه به ثبات نسبی وضعیت بازار و همچنین عدم مشکل در تأمین کالاهای اساسی هرگونه افزایش بی رویه قیمت و کم فروشی را با جدیت دنبال و برخورد خواهیم کرد.

فرماندار بوشهر تصریح کرد: با توجه به مشکلات معیشتی و لزوم نظارت هر چه بیشتر بر بازار شخصاً به همراه رؤسای ادارات مرتبط با حضور در سطح بازار ضمن گفتگو با فروشندگان و مشتریان مشکلات و کمبودها و گلایه مندی های آنان را برطرف خواهیم کرد.

وی افزود: در بحث تأمین کالاهای اساسی و موجودی بازار مشکلی نداریم و اگر توزیع مناسب در سطح شهر انجام شود با افزایش قیمت مواجه نخواهیم شد که در این مقوله وظیفه نظارت صنعت و معدن و اتاق اصناف مهم خطیر است.

در این بازدیدهای مستمر فرماندار به همراه رؤسا و مدیران ادارات مختلف موضوعات مربوط به حوزه بازار و به صورت میدانی بر وضعیت بازار و فروش محصولات و خرید مشتریان نظارت و بازرسی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلی برای تأمین کالای اساسی در بوشهر نداریم/نظارت مستمر بر بازار

مشکلی برای تأمین کالای اساسی در بوشهر نداریم/نظارت مستمر بر بازار