مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 09:122022-01-24سياسي

مادران مهم ترین عنصر تمدن سازی در جامعه هستند


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل نگاه به زن، به عنوان عنصر تمدن ساز و تاریخ ساز را مورد تأیید اسلام دانست و گفت: مادران به عنوان مربیان نسل اثرگذار و تحول آفرین در جامعه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده صبح دوشنبه در مراسم تجلیل از بانوان شاغل تبلیغات اسلامی، تربیت عقلانی و اخلاقی صحیح فرزندان را وظیفه مهم مادران برشمرد و اظهار کرد: تربیت فرزندان در حقیقت تربیت نسل جامعه است که اگر تنها تربیت عقلانی بدون در نظر گرفتن عواطف و مسیر عبودیت الهی مورد توجه قرار گیرد فرزند به عنوان موجود بی روح و سنگدل تربیت می شود و در مقابل، عواطف بدون توجه به عقلانیت ناقض امور تربیتی خواهد بود.

وی هماهنگی تربیت اخلاقی با تربیت عقلانی را هنر دین اسلام عنوان کرد و گفت: مادر با هماهنگ کردن تربیت در ابعاد اخلاقی و عقلانی، هنر بزرگ مربی نسل جامعه بودن را به منصه ظهور رسانده و با درایت و آگاهی از نیازهای تربیتی فرزندان، نیروی انسانی کارآمد و متعهد تحویل جامعه می دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل به سیره رفتاری حضرت زهرا (س) در مقام دختری، همسری و مادری اشاره کرد و گفت: حفاظت از وجود مقدس پیامبر اکرم (ص) و دلداری دادن به آنحضرت در سختی ها، از حضرت زهرا (س) ام ابیها ساخت و پس از آن در مقام همسری مدافع حریم ولایت و بهت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادران مهم ترین عنصر تمدن سازی در جامعه هستند

مادران مهم ترین عنصر تمدن سازی در جامعه هستند