مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 09:122022-01-24اجتماعي

618 مسافر در راه مانده در قروه اسکان داده شدند


در طول ایام بارندگی سنگین برف و کولاک در مسیر ورودی به استان بیش از 618 مسافر گرفتار در جاده های مواصلاتی در مساجد این شهرستان اسکان داده شدند.

- ، جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان قروه شامگاه یکشنبه در فرمانداری این شهرستان برگزار شد و نواقص موجود با حضور اعضا مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه علیرضا عبدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار قروه با تقدیر از پلیس راهنمایی و رانندگی و هلال احمر و انتقاد از عملکرد شهرداری در این ایام بحرانی اظهار کرد: در بحران باید به موقع عمل کرد و نباید اجازه داد تا شرایط حاد شود در نتیجه شهرداری به موقع به نمک پاشی و برف روبی اقدام نکرد، عملکرد خوبی را از خود نشان نداده، ضعیف عمل کرده و باعث نارضایتی شهروندان شده است.

وی در ادامه به مشکل امدادرسانی به بیمار قلبی در روستای قاملو اشاره کرد و گفت: اصلی ترین مشکل در خدمت رسانی به بیمار قلبی روستای قاملو در ناهماهنگی میان مجموعه درمانی با مسئولان خدمات رسان از جمله راهداری بوده است.

عبدی افزود: عوامل فوریت ها در هنگام رخداد مشکل به جای اینکه با راهداری شهرستان تماس بگیرند با راهداری استان تماس می گیرند و همین مشکل را حاد کرده است در حالی که باید به مسئولان شهرستان اعم از بخشدار یا فرماندار و مابقی اطلاع می دادند تا اقدامات لازم صورت گیرد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

618 مسافر در راه مانده در قروه اسکان داده شدند

618 مسافر در راه مانده در قروه اسکان داده شدند