مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 09:022022-01-24سياسي

هیئت هماهنگی شیعی یک قدرت واقعی سیاسی در عراق است


دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق با بیان اینکه هیئت هماهنگی گروه های شیعی عراق یک قدرت واقعی سیاسی است، تأکید کرد این هیئت برای برقراری امنیت در عراق به وحدت و یکپارچگی خود ادامه می دهد.

- دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق با بیان اینکه هیئت هماهنگی گروه های شیعی عراق یک قدرت واقعی سیاسی است، تأکید کرد: این هیئت به منظور برقراری امنیت در عراق، به وحدت و یکپارچگی خود ادامه می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، قیس الخزعلی دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق در صفحه شخصی خود در توییتر با اشاره به تازه ترین تحولات عراق نوشت: هیئت هماهنگی گروه های شیعی یک قدرت سیاسی واقعی است که خواسته ها و مطالبات میلیون ها نفر از فرزندان ملت آزاد و عزتمند عراق را نمایندگی می کند.

در ادامه توییت الخزعلی آمده است: علت مواضع آرام و پیام های مسالمت آمیز و آشتی جویانه هیئت هماهنگی این است که این هیئت از حجم طرح خصمانه علیه عراق و ملت آن اطلاع دارد و می داند چه طرحی برای فرزندان وطن واحد و مذهب واحد کشیده شده است.

این موضع هیئت هماهنگی آنگونه که برخی ها گمان می کنند از سر درایت و شجاعت است نه ضعف و سستی.

الخزعلی در پایان توییت خود با اشاره به آیه و تعاونوا علی البر و التقوی و لا تعاونوا علی الاثم و العدوان ت أکید کرد: هیئت هماهنگی به وحدت و یکپارچگی خود ادامه می دهد و تمام توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئت هماهنگی شیعی یک قدرت واقعی سیاسی در عراق است

هیئت هماهنگی شیعی یک قدرت واقعی سیاسی در عراق است