مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 08:472022-01-24پزشكي

آخرین وضعیت کرونا در کهگیلویه و بویراحمد/بستری 66 بیمار در بیمارستان های استان


رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در استان گفت: هم اکنون 66 بیمار در بیمارستان های استان بستری هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، پرویز یزدان پناه با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در استان افزود: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 86 هزار و 501 نفر بهبود یافته گزارش شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در ادامه به موارد بستری در استان اشاره کرد و گفت: هم اکنون 66 بیمار در بیمارستان های استان بستری هستند که 8 نفر مبتلای قطعی و 2 نفر از این بیماران در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

وی بیان کرد: از 145 نمونه  PCRدریافت شده از آزمایشگاه های سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت حدود 20 درصد موارد مثبت بودند و بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد و گچساران بود.

یزدان پناه خاطرنشان کرد: از مردم استان خواهشمندیم که واکسیناسیون خود و خانواده را تکمیل کنید تا شاهد کاهش موارد مثبت، موارد بستری و فوت در استان باشیم همچنین رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرید.

وی یادآور شد: توصیه همیشگی ما این است که زدن ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و برقراری تهویه مناسب را جدّی بگیرید  و از شرکت در دورهمی ها و مراسمات  جدا خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت کرونا در کهگیلویه و بویراحمد/بستری 66 بیمار در بیمارستان های استان

آخرین وضعیت کرونا در کهگیلویه و بویراحمد/بستری 66 بیمار در بیمارستان های استان