مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 08:372022-01-24اجتماعي

هوای ناسالم اصفهان برای عموم شهروندان/ 8 ایستگاه قطع است


کارشناس امور آزمایشگاه حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: شاخص کیفی هوای این کلانشهر امروز با میانگین 158 وضعیت (قرمز) ناسالم برای عموم شهروندان را نشان می دهد.

- اصفهان- کارشناس امور آزمایشگاه حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: شاخص کیفی هوای این کلانشهر امروز با میانگین 158 وضعیت (قرمز) ناسالم برای عموم شهروندان را نشان می دهد.

محمود مزارع در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: کیفیت هوا براساس اطلاعات ایستگاه های پایش آنلاین در خیابان احمدآباد و انقلاب با شاخص 156، استانداری با شاخص 163، پروین با شاخص 155، بزرگراه خرازی با شاخص 169، رهنان با شاخص 156 و میرزا طاهر با شاخص 158 در وضعیت (قرمز) ناسالم برای عموم شهروندان است.

او با بیان اینکه هشت ایستگاه پایش در خیابان های رودکی، باغ غدیر، جِی، باهنر، فیض، فرشادی، دانشگاه و ورزشگاه میثاق قطع است، خاطرنشان کرد: شاخص کیفی هوا در ایستگاه در خیابان کاوه با 149 AQI وضعیت ناسالم برای گروه های حساس را نشان می دهد.

کارشناس امور آزمایشگاه حفاظت محیط زیست استان اصفهان افزود: امروز وضعیت کیفیت هوای شهر صنعتی سگزی با شاخص 107 ناسالم برای گروه های حساس و شاهین شهر با شاخص 91 و مبارکه با شاخص 65 در شرایط قابل قبول ثبت شده ضمن اینکه ایستگاه های منطقه صنعتی دولت آباد، خمینی شهر، نجف آباد و کاشان همچنان قطع ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای ناسالم اصفهان برای عموم شهروندان/ 8 ایستگاه قطع است

هوای ناسالم اصفهان برای عموم شهروندان/ 8 ایستگاه قطع است