مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 08:172022-01-24اقتصادي

ثبت نام قریب به 77 هزار سیستانی و بلوچستانی در طرح نهضت ملی مسکن


مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: 76 هزار و 723 نفر از شهروندان استان از 28 مهرماه تاکنون در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: 76 هزار و 723 نفر از شهروندان استان از 28 مهرماه تاکنون در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند.

عطاء اله اکبری در گفت وگو با ایسنا افزود: بر اساس دستورالعمل های ابلاغی تا 20 بهمن ماه امکان ثبت نام مجردین مرد 23 تا 44 سال و سایر واجد شرایط در تمامی شهرهای استان بجز زاهدان از طریق سامانه نهضت ملی مسکن به آدرس اینترنتی ( saman.

mrud.

ir ) وجود دارد.

وی ادامه داد: همچنین امکان استفاده متقاضیان واجد شرایط دارای زمین (خود مالک) برای برخورداری از تسهیلات قانون نهضت ملی مسکن در شهر زاهدان 350میلیون تومان و 300 میلیون تومان در دیگر شهرهای استان نیز فراهم است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به استقبال خوب شهروندان استان و تعداد ثبت نام متقاضیان طرح یادشده، تامین زمین در اولویت کاری این اداره کل قرار گرفت بطوری که با پیگیری های صورت گرفته تا دو سال نخست اجرای طرح مشکل زمین در استان وجود ندارد.

اکبری با اشاره به مزیت های اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان گفت: این طرح علاوه بر رونق اشتغال و مهار نرخ بیکاری موج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام قریب به 77 هزار سیستانی و بلوچستانی در طرح نهضت ملی مسکن

ثبت نام قریب به 77 هزار سیستانی و بلوچستانی در طرح نهضت ملی مسکن