مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 08:122022-01-24سياسي

تاکید استاندار کرمانشاه بر مشارکت فعالانه مردم در مدیریت بحران ها


استاندار کرمانشاه انسجام، هماهنگی و اقدام به موقع با رویکرد پیشگیرانه را سبب کاهش خطرات احتمالی در هنگام وقوع بحرانها دانست و گفت: کلیه دستگاه های اجرایی در زمان اعلام هشدار بر اساس دستورالعمل ابلاغی باید در چارچوب وظایف مشخص شده اقدام کنند.

- ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه انسجام، هماهنگی و اقدام به موقع با رویکرد پیشگیرانه را سبب کاهش خطرات احتمالی در هنگام وقوع بحرانها دانست و گفت: کلیه دستگاه های اجرایی در زمان اعلام هشدار بر اساس دستورالعمل ابلاغی باید در چارچوب وظایف مشخص شده اقدام کنند.

بهمن امیری مقدم در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان با تقدیر از تلاش های شبانه روزی همه دستگاه ها، سازمان های امدادی و خدمات رسان و عضو ستاد بحران در پی بارش سنگین برف و کمک رسانی به مردم افزود: با هماهنگی، وحدت و انسجام دستگاه های متولی در کنار همراهی نیروهای نظامی و انتظامی در شهرستانها کمک رسانی به مردم در کمترین زمان انجام و با اهتمام جدی و پیگیری میدانی برای بازگشایی راه های اصلی و روستایی اقدام شد.

وی همچنین پیگیری و نظارت میدانی 48 ساعته معاونین استانداری بر روند خدمات رسانی در شهرستانها را قابل تقدیر دانست و گفت: با توجه به اطلاع رسانی به موقع در خصوص احتمال بارش سنگین برف و بوران، ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید استاندار کرمانشاه بر مشارکت فعالانه مردم در مدیریت بحران ها

تاکید استاندار کرمانشاه بر مشارکت فعالانه مردم در مدیریت بحران ها