مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 08:022022-01-24اقتصادي

اجرای پروژه مدیریت تلفیقی کنترل عوامل خسارت زای محصولات سبزی و صیفی در عجبشیر


مدیر جهاد کشاورزی عجبشیر از اجرای پروژه مدیریت تلفیقی کنترل عوامل خسارتزای محصولات سبزی و صیفی (IPM) در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر جهاد کشاورزی عجبشیر از اجرای پروژه مدیریت تلفیقی کنترل عوامل خسارتزای محصولات سبزی و صیفی (IPM) در این شهرستان خبر داد.

احمد اسلامی در گفت وگو با خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: پروژه مدیریت تلفیقی درکنترل عوامل خسارتزای محصولات سبزی و صیفی (IPM) در سطح چهار هکتار از گلخانه های شهرستان با اولویت کشت گوجه فرنگی و خیار و با همکاری کلینیکهای گیاهپزشکی این شهرستان در سال جاری اجرا شده است.

وی با بیان به اینکه موقعیت جغرافیایی شهرستان عجب شیر باعث ایجاد شرایط کم آبی و خشکی شده است، ادامه داد: با توجه به شرایط کم آبی و مزایای کشت گلخانه ای مانند عملکرد بالای تولید محصول، تولید خارج از فصل، کیفیت بالای محصول تولیدی، مصرف کم آب، به خصوص در فصول خشکسالی و ایجاد اشتغال شاهد افزایش سطح زیرکشت گلخانه ای در این شهرستان هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی، وی به اهمیت توجه و صیانت از سلامت جامعه و تولید محصولات سالم، اقدامات مدیریتی مناسب برای کنترل آفات و بیماری ها اشاره کرده و افزود: روشهای غیر شیمیایی کنترل آفات و بیماریها اعم از نص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پروژه مدیریت تلفیقی کنترل عوامل خسارت زای محصولات سبزی و صیفی در عجبشیر

اجرای پروژه مدیریت تلفیقی کنترل عوامل خسارت زای محصولات سبزی و صیفی در عجبشیر